poniedziałek, 4 września 2017

Witaj szkoło

Hej:)

Wrzesień zaskoczył mnie niemal tak, jak zima drogowców ;)
serio to już??

Dziś chciałam Wam pokazać scrapuszko z sową


Eh,czas biegnie zdecydowanie za szybko, oj za szybko...

W scrapkowo.pl ruszyło dziś wyzwanie#21 Witaj szkoło
na które serdecznie Was zapraszam :)
 jako inspirację przygotowałam album z materiałów dostępnych w sklepie SCRAPKOWO.PL

Natomiast sowa to digi od @BloomCraft 
aby mieć takie digi wystarczy zapisać się do newsletera na blogu BloomCraft


 dziękuję za odwiedziny i komentarze pozdrawiam Magda :)

11 komentarzy:

  1. Nie tylko Ciebie Madziu tak ten wrzesień zaskoczył :) Mnie również... Karteczka cudowna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sówka.
    Myślę, że wrzesień zaskoczył wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne i słodkie scrapuszko.

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie czas nie zwalnia, tylko gna do przodu. Piękne scrapuszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka, Madziu; i obyło się bez kwiatów :p Serdeczności :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Scrapuszko-cacuszko :-)

    OdpowiedzUsuń