poniedziałek, 7 listopada 2016

Delikatna wg mapki

Hej


Oto moja propozycja w temacie ;)


mgiełki


mapka w oryginalnym wydaniu wygląda tak 
bloomcraft.pl/2016/11/07/wyzwanie-2-mapka/
Zajrzyjcie na naszego bloga gdzie dziewczyny przedstawiają swoje interpretacje mapki.

Dołączcie do zabawy- zapraszamy :)

ja swoją kartkę, a właściwie kwiatki z kartki ;) posyłam na wyzwanie
http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/11/fan-papieru-czerpanego-listopad.html
 

Dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam Magda

11 komentarzy:

  1. Fantastyczne dzieło- papierki są super :) Serdeczności życzę i do serca tulę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Bardzo fajne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Podoba mi się ta dominująca biel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo subtelna, tchnie romantyzmem.
    Pozdrawiam, Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba karteczka, jest taka delikatna i jak pięknie zaaranżowałaś papierki ze szkolnej kolekcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka!!! Baaaardzo delikatna, i świetnie dobrane papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :) Leciutka i przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna i pomimo tych wzorów/napisów nie wydaje się przeładowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyca swoją delikatnoscią. Super wpasowane szkolne papierki 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna piękna kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń