wtorek, 23 lutego 2016

Wyniki

Witam 
Wyniki candy :D
Na pewno wszyscy na nie czekają :). Dziękuję za tak liczną frekwencję.
Chyba zasadami zamiast ułatwić to troszkę namieszałam ;p, no cóż jak to ja ;).
Witam serdecznie nowe osoby. Dziękuję tym, które już długi czas do mnie zaglądają. 
I teraz do tych osób właśnie będzie jedno zdanie: 
nie godzę się więcej na nie branie udziału w moim candy ;P :D. 
Dziękuję, że mogłam poznać tyle nowych osób i miejsc, 
dziewczęta Wasze pasje mnie urzekły, piękne rzeczy tworzycie.
Żałuję, że nie mogę nagrodzić wszystkich...

Teraz żeby już nie przedłużać zwycięzcą jest 

postanowiłam wysłać drobiazgi do jeszcze jednej osoby, a jest nią
adresy do wysyłki ślijcie proszę na adres wojciak.magdalena@gmail.com 

Gratuluje Wam dziewczyny
Dziękuję wszystkim za wspólna zabawę.
Pozdrawiam Magda/decoartm

10 komentarzy:

  1. Gratuluję ! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się przeogromnie cieszę!!!:) Adres już podesłałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wspaniałą zabawę, ogromne gratulacje dla obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i żałuję ,że nie jestem w gronie zwycięzców....

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite, to moje pierwsze szczęście w candy, bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn, a Twoje słowa wzięłam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za możliwość udziału w Twoim Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń