niedziela, 12 kwietnia 2015

231 LO#1

Hej
Myślałam, że ten dzień nie nastąpi, a jednak. 
Jednak skusiło mnie wyzwanie i dobrze, bo mi się spodobało. Zrobiłam moje pierwsze lo czy scrapa.
Byłam i jestem pełna obaw, dlatego proszę Was o komentarze co poprawić, co pasuje, a co nie, 
już z góry dziękuję, bo wiem, że mogę liczyć na Wasze podpowiedzi :).
 Dość dużym problemem było dla mnie zdjęcie  ów wytworu, muszę trochę poczytać na ten temat...
 

 materiały
wyspa motyli MK, chorągiewki to głównie uhk oraz mk,  papier pod zdjęciami to MK, farba akrylowa, maska, szklane oraz drewniane koraliki, puzzle, tusz, tekturka
 oraz stempelek łapki i serduszko

scrap powstał na urodzinowe wyzwanie art-piaskownicy
Urodzinowa mapka LO - edycja Majstrującej Asi
 http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/03/urodzinowa-mapka.html
 
pozdrawiam Was i ściskam mocno ;)

6 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz to mi się podoba :) Tym bardziej, że robione pod mapkę, więc nie ma co za dużo dodawać :) Chociaż ja bym się pokusiła, żeby gdzieś z prawej strony chlapnąć białą farbą, ale to tylko moje odczucie, bo sama nigdy nie robiłam LO i nadal mam te podejście "raczej nigdy nie zrobię", tyle, że zawsze jak tak mówię, to prędzej czy później próbuję nowych technik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna interpretacja mapki :) Od niedawna sama zaczęłam robić LO i dopiero się uczę. Uważam, że w tej technice nie ma ograniczeń - możesz zrobić wszystko na co masz ochotę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest super!!! Jeszcze nie próbowałam tej formy, może kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo długo się wzbraniałam, na razie w tej formie raczkuje, ale bardzo mi się podoba:))

      Usuń
  4. świetny pomysł z wykorzystaniem elementów układanki :) dziękujemy za udział w URODZINOWYM WYZWANIU AP - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W imieniu całego DT Art Piaskownicy dziękuję za dołączenie do urodzinowego wyzwania i świetnego scrapa!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń