sobota, 4 kwietnia 2015

221 W kolorach nieba

Witajcie
Wczoraj i dziś mamy piękne słońce :), niestety tylko przez okno,
bo gdy tylko wychodzi się na dwór czuć chłodne, a nawet mroźne powietrze... 
W tym roku mam szczęście i w związku z Wielkanocą nic nie muszę przygotowywać, 
więc w domu tylko posprzątałam, a jedzonkiem będę delektować swe podniebienie u innych;). 
Cieszę się, bo dzięki temu mam chwilkę na papierologię ;P...
Może karteczka nie jest świąteczna, ale już pewnie wielkanocnej w tym roku nie wykonam
 więc chciałam wszystkim życzyć Wesołego Alleluja! 
Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę w kolorach wiosennego nieba, 
wykonaną wg wytycznych wyzwania.
 
 materiały:
papier 
wild rose, MK, paper pad, galeriapapieru małe kobietki , lemoncraft nie zapomnij mnie,  wstążeczka, sznurek, kwiatki, napis- ślicznie dziękuję, mgiełka, perełki, różyczki , serwetkowa wycinanka.

kartkę posyłam na
http://123scrapujty.blogspot.com/2015/03/wyzwanie60-paleta-barw.html
oraz
http://blog.lemoncraft.pl/2015/04/kwietniowy-piatek-z-fanami-april-fan.html
miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Dobre życzenia wracają :) radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych i radosnych Świąt :))). Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka, świetne warstwy:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń