czwartek, 19 marca 2015

203 Muzyczny tag

Witajcie
Bardzo lubię robić tagi, choć zrobiłam ich już sporo, to w większości szybko znajdują nowych właścicieli ;).... Dziś chcę Wam pokazać taki MÓJ tag.... 

W związku z tym moja praca-tag jest muzyczna. Otóż muzyka towarzyszy mi od zawsze i wszędzie. Uwielbiam muzykę w zależności od nastroju, otoczenia oraz współtowarzyszy słucham jej (prawie) na okrągło. Z tego względu i napis na tagu nie jest przypadkowy  ta muzyka jest jak choroba ;)... Nie lubię ciszy ;P.... Oprócz muzyki lubię fiolet. Dlatego postanowiłam to połączyć na moim tagu :)
taga zgłaszam na wyzwanie
http://craftowyogrodek.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-o-sobie-z-altair-art-challenge.html
materiały: mgiełka, czarny tusz, stempel klucz wiolinowy, nutka ćwiek, szara półperełka, 
wycinanka kwiat, wycinanka serwetka prezent od Ali, sznurek,
 oraz napis, chorągiewka to kawałeczek papieru z MK
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA MOJĄ ZABAWĘ klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz