poniedziałek, 6 października 2014

161 na chrzest

Coś ostatnio nie mogę znaleźć czasu na blogowanie ;(( dobrze, że chociaż mam czas na kartkowanie. Dziś tak szybciutko pokażę mój wytwór na chrzest.

 w pracy użyłam:
papier różowy w kropki niestety nie wiem co to za papier, jest on zdobyczny od qsłońcu
serwetka, wstążka, perełka, metalowa zawieszka aniołka
autorką przepięknej grafiki jest Aga dzięki Ci wielkie za pomoc

 kartkę posyłam na wyzwania
 oraz
pozdrawiam i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze
ściskam!

6 komentarzy:

  1. urocza grafika, szkoda, że na F bo ja nie ogarniam tamtej piaskownicy...! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka kartka :) Widzę banerek do candy, ale nie dodałaś chyba swojego linku do listy na blogu - tak tylko piszę, aby losowanie Cię nie ominęło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest urocza , pełna delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny słodziaczek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń