sobota, 20 września 2014

156

Ponownie wiklinowe serducho, tym razem białe, całość również utrzymana w kolorystyce jesiennej tak jak moje poprzednie serce KLIK.
 materiały:
serce wiklinowe, róże czerwone duże, różyczki czerwone małe , różyczka różowa mała, sznurek, złota tasiemka, papier na liście (klik oraz klik)
oraz książkowy stary papier lekko potuszowany pomarańczem, z którego wykonałam mały wachlarzyk- harmonijkę. 
 oraz mój oryginał
praca powstała na wyzwanie
oraz
wwe #21

pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

7 komentarzy:

  1. Zerknęłam na kilka ostatnich wpisów - piękne rzeczy robisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, takie komentarze są dla mnie niczym miodek dla podniebienia :*

      Usuń
  2. Śliczne serduszko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jesienne serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  4. widac ze w prace wlozylas cale serce :) ) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. walentynki za pasem??? :-)

    OdpowiedzUsuń