poniedziałek, 18 sierpnia 2014

129

Kartka lift dość nietypowej kartki i serio miałam z nią problem (podchodzę już drugi raz) mam nadzieję, że tym razem lepiej mi się to udało ;)... Kartka Carol jest tak sprytnie skomponowana że piękna sama w sobie. Brak w niej jakichkolwiek zbędnym dodatków, ja nie potrafię (niestety) takich kartek robić... Ale mój lift? wygląda tak

 użyte materiały to papiery ze scrapandme
piękne serce to dzieło mojego szwagra!!!! ręcznie wycięte!!:) ma ON TALENT!
 oryginał Carol

posyłam na wyzwania
 
 
pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa, które dodają mi skrzydeł :)
zapraszam na moje candy KLIK

3 komentarze:

  1. Lift świetny! Bardzo fajnie, że odważyłaś się zmienić układ pasków z poziomych na pionowe :)
    A jak doczytalam, że serducho jest ręcznie wycięte, to mi szczęka opadła! Gratulacje dla szwagra!
    Dziękuję za wspólne liftowanie ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wspaniałą zabawę :) i za sympatyczny komentarz, tak szwagier to ma fach do takich wycinanek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca a serducho niesamowite!!! dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń